Wednesday

cinta kita

Knapa ni ksadhan hidup kite?????knapa??????????berat sangat ke salah sy smpai awk buat sy cm ni??????1st awk lafazkan cnta pada sy, 1st tu gak la saya rase cnta sejati dari awk…cam hazro….cme cnta kami x de restu kluarga….tapi awk????siang malam,pg ptg awk ngn saya…harapan n jnji awk mmbuatkan hidup saya tul2 tersempit….layanan awk trhadap saya?tp knapa bgtu mudah tuk awk lupakan dan buang saya lam hidup awk???????mudah sngt awk…mudah…awk mesti da lupa jnji2 awk kt sy first2 kite knal….tapi sy x…sbb cnta dan syg sy x prnah brubah walaupon sikit…..klau sy ada laki lain x pe gak awk…sbb salah sy…sy thu…mngkin jarak mmbuatkan kita cm ni…kalau sy pntngkan diri…sy mntak maaf…tp lau ada pasaan syg…awk msti trma saya seadanya…sy x kuat tuk hadapi smua ni…sy x kuat tuk mnmpuhi smua masalah ni…apa awk nk…saya try tuk pnuhi….apa saya nk..awk try tuk pnuhi….saya pntngkan masa dpan saya…lau x…saya x snggup da nk bljar…saya nk brhnti…saya nk keje…saya nk dkat ngn awk..tp tu x mngkin…sya cme mntak 1thun je tuk awk bsbar..awk ckap awk nk tunang ngn saya…nk sya jd isteri awk…..tp…..ni ke blasan awk terhadap saya….saya kongkong awk????????????tapi pnah ta awk pikir apa yg da awak wat at saya…tapi knapa ni kesudahan hidup kita……awk mmng insan misteri bagi saya….
“mengapa bahagia berganjak pergi?
jauh ku dekap…ditepis sunyi mencercap,
Sementara x sedikit pun kakiku berganjak dan melangkah dari cintamu,
Di batas rindu, menyakat cinta dalam perih yg pedih
Dengan apa lg untukku gambarkan ikhlas dan tulusku?
Aku mnunggu jawapan yg blum juga terungkap
Aku tak merasa kalah dalam penantian ini
Aku hanya merasa lelah yang teramat sangat
Setelah mngurung hatiku dalam cinta yg tak pernah terjawab
Aku seperti tertusuk duri yg tak pernah aku sedari
Menikmati sakitnya sampai aku tak merasa lagi darah yg mnglir”

1 comment:

  1. Sebab mu bercinta ng laki aq mase to.. mu tempat dia singgah jer dulu sebab aq bini dia duk kg.. mu yg bodo layan suami org lepas to pikir org nk kawen ng mu!! Lepas sedap kene tinggal padan muka mu🤣

    ReplyDelete