Thursday

dia lagi

Dah hmpir sebulan kejadian tu awk…..sy still menagih kasih dan sayang awk,sy x tahu kenapa…saya terlalu sayangkan awk,makin saya nak lupakan awk…makin kuat pasaan cinta tu datang awk….tiap2 malam saya mimpikan awk…dan semalam 26.1.2012 saya mimpi yang awak nangis dan awak ceritakan smuanya pada saya apa yg berlaku dan terjadi…..makin la saya rindu dan sayang kat awk…dan hari ni…saya mimpi lagi….kita lemas di pukul ombak yg besar…tapi awk pegang tngan saya…dan awk x lpaskan shingga lah sya di pelukan awk…terasa awak sygkan saya…walapun skadar mainan tidur…tp prassan tu..mmbuatkan saya rindu dan sayang pada awak…saya x faham knpa cpat sngat awak berubah…cepat sangat awak…I lost evrythng………..but u got evrythng di atas prmainan yg u buat…sayang saya x prnah pudar pon awak…saya x thu knpa…saya teramat2 sygkan awak..awak sllu bagi nasihat pada saya….tp awak sndri yg lemas….mcm mna lg saya nk yakinkan pada awak…saya cube tuk pujuk hati saya ni awk.tp hati saya rapuh…sbb hati sya lbh pada awk….siksa,derita sangat2 awk…mulut semua blh ckp benci, xpe, xsuka…tp hati???????

1 comment:

  1. sesungguhnya....saya rindukan awak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete