Monday

hidup kami

Ya Allah, berat sangat dugaanmu kali ini...aku x mampu hidup cm ni....siang malam, pg ptg nangis sbb tringt at dye,kngan2 yg pnah kami lalui...x prnah ak rasa mcm ni...syg yg tramat sngt...jika salah ak dalam perhubungan ini, knpa x berterus terang?????hakikatya kebenaran tu pahit...tp sbgai mnusia,kita terpaksa redha...sblom ni...ape yg jd...dye mst back up ak...tp cara dye skrg...dye mmng da x sygkan ak...tnya ak shat ta jauh skli...mcg 15x, blom tentu 1 pon reply...tp x pe...mayb ni pngjaran bagi ak...tp hakikatnya..ak sayangkan dye...walau ape pon blku, ak redha...ak x kan lpaskan dye kcuali dye yg ucap bnda tu..sbb dye yg lafazkan cinta, dye yg kna akhiri....sbb ak ta sanggup tuk brpisah dgn dye...lau btol dye ada yg lain...aku ta salahkan dye...sbb mnusia mmng ta perfect...at least tell me why n what happend...aq pcayakan dye...tp bla dgr bnda x elok...hti ak mula sakit...trasa cm kna panah....tp aku kuatkan hati...ak pegi jumpe dye....tp lain jdnya....sbb aq, dye dapat penghinaan..tp dye x fham dan x kan faham...sbb dye da x nmpak sape ak dalam mata hati dye..aku percayakan dye, kalau salah or btul...TUHAN mesti akan tunjuk gak..tapi aku kna sabar dan ak takkan dgar dr mulut org lain...biar bnda tu, TUHAN tunjuk sndiri dpan mata aku...slgi ak x dpat, aq takkan percaya...selagi dye dihati ak, aku cube tuk pekakkan telinga, butakan mata..buruk mcm mne pon dye di mata org....tapi bukan di mata ak....cinta mmng sakit...tp aku kna bljar tuk hadpi rase sakit tu...mnagis air mata darah pon da x guna lau org x nk kat kita...tp slgi masih ad...ak cube tuk prbaiki hubungan ni...cume ak plu bnyak brsabar....dan berdoa pada TUHAN agar di bukakan pintu hati dye...sbb dye yg ak knal...ta mcm tu....yg pling rindu....."cantiknye syg abg pg ni...sweet sngt" kata2 tu mmng hari2 dye ungkap....semuanya tinggal kngan ...ak harap....kata2 ni akan trdgar gak 1 hari nanti

0 comments:

Post a Comment